Benedicció de les obres d’ampliació a l’escola parroquial Ramon Pont de Terrassa

El dimecres 14 d’abril Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, acompanyat pel Sr. Jordi Ballart, alcalde de Terrassa, el Vicari General, el Rector de la parròquia de Sant Cristòfol, diversos regidors de l’Ajuntament i els responsables de l’escola Ramon Pont i la Fundació Escola i Vida, ha presidit l’acte de benedicció i col.locació de la primera pedra de les obres d’ampliació de l’escola Ramon Pont en el barri de Ca n’Anglada de Terrassa.

En les seves paraules de benvinguda, el director del centre, el Sr. Marc Moreno, ha donat la benvinguda a tots els presents, en nombre limitat degut a l’aforament permès i que representaven totes les persones i grups que participen en aquest projecte. El Sr, Jordi Ballart ha felicitat aquesta iniciativa en una escola que és referent d’integració en el barri i que dona suport a un nombre important de famílies. El Sr. Bisbe, per la seva part, ha recordat que la educació és la millor inversió en la societat, una educació humana i cristiana al servei de l’Església i de la societat, tot comparant aquesta ampliació amb el que vol construir i edificar sobre fonamentals sòlids.

L’Escola Ramon Pont és una escola parroquial de la parròquia de Sant Cristòfol,  format part de la Fundació Escola i Vida que agrupa les escoles diocesanes i parroquials de la diòcesi i que té centres a Terrassa, Cerdanyola, Sabadell, Rubí i La Garriga. Les obres d’ampliació en aquest centre comportaran la construcció de 8 nou aules, una cuina i un menjador i altres instal·lacions per donar serveis a una segona línia i a cicles formatius de cuina, medi ambient i salut, el que comportarà un notable augment de la capacitat del centre, que podria passar de 350 a 570 alumnes.

Imatges relacionades