[:ca]Jornada Diocesana de Litúrgia: 17 de setembre[:]

Dissabte vinent al matí, en el marc de la Catedral de Terrassa, tindrà lloc la Jornada Diocesana de Litúrgia, que aquest Any Jubilar reflexiona sobre com la litúrgia és una eina d'evangelització i de misericòrdia, tot presentant dos novetats: la nova Carta Pastoral que els bisbes de la Tarraconense han confeccionat sobre el tema en motiu del Centenari del primer Congrés Litúrgic celebrat a Montserrat, i el nou cantoral litúrgic bàsic. A més, acompanyarà l'acte el Petit Cor de la Catedral de Lleida.

Presentem el programa de la Jornada:
  • 11h Benvinguda a càrrec de Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar.
  • 11.15h Presentació del document dels bisbes de la Tarraconense: "Evangelitzar des de la litúrgia, enviats a renovar el món amb misericòrdia", a càrrec de Mn. Fr. Xavier Aróztegui, sostdelegat de Litúrgia de Terrassa.
  • 11.45h Presentació del nou cantoral litúrgic bàsic, a càrrec de Mn. Joan Baburés, Delegat de Litúrgia de Girona, amb l'acompanyament muscial del Petit Cor de la Catedral de Lleida, dirigit per Mn. J. Messalles.
  • 13h Cloenda.