Càritas Diocesana de Terrassa aterra a les xarxes socials

Càritas Diocesana de Terrassa s’estrena a les xarxes socials. Per ara la nostra entitat serà a Facebook i a Twitter. Amb aquesta aposta busquem una comunicació més àgil i propera que serveixi per establir ponts amb les persones i que la gent conegui la feina que fa Càritas, l’acció social de l’Església.

Càritas orienta la seva intervenció en tres eixos: l’acció social, la sensibilització i la denúncia. El món digital ens sembla un lloc apropiat per sensibilitzar la població dels problemes socials i la pobresa que hi ha al nostre entorn i a altres parts del planeta. I per denunciar les injustícies. Però també perquè més persones ens coneguin i arribin a col·laborar als nostres projectes i a les nostres activitats.

Atenem i acollim totes aquelles persones que s’apropen a Càritas, sense tenir en compte la seva religió o procedència. D’aquesta mateixa manera, tothom pot donar suport a la nostra entitat i a la nostra acció social.

També volem donar veu i fidelitzar els nostres voluntaris, socis i donants. Però volem ampliar la nostra base de seguidors i col·laboradors, que són una part molt important per a la nostra entitat. Per això, us animem a difondre la nostra presència a les xarxes socials i la nostra activitat entre els vostres familiars amics i coneguts. Entre tots podem sumar i aportar. Podem ser part de Càritas.

Més informació, aquí.