Celebració del Corpus a la Catedral

El diumenge 3 de juny, Mons. Saiz Meneses ha presidit la celebració del Corpus a la Catedral. La pluja ha fet que les catifes es confeccionessin a les capelles laterals del temple. Han participat la Hermandad de Nuestra Señora del Rocío, les parròquies de Sant Pere i les Arenes, el Seminari diocesà, l’escola Airina, el grup de Pares 5.5, l’escola Viaró, l’escola Ramon Pont, la Hermandad de San Sebastián de Fiñana, l’Esplai O.5 i els joves del Sant Esperit, el club Sínia, l’escola La Farga, el club Cimal, l’escola La Vall, la Asociación de Amigos de la Santa Cruz del Voto de Canjáyar i l’escola Petit Estel. La Capella de Música de la Catedral ha acompanyat amb els seus cants la celebració. En acabar la celebració, el Sr. Bisbe ha fet la processó amb el Santíssim per l’interior del temple passant per les diferents catifes i beneint amb el Santíssim el terme.