Christifideles Laici, després de la Pasqua Jove una salutació a la Verge de la Salut.

El dissabte 13 d’abril uns cinquanta joves que van participar en la Pasqua Jove de Christifideles Laici, que aquest any es va dur a terme a Solsona, van tornar a reunir-se, aquest cop a la Parròquia de Sant Salvador de Polinyà.

La primera parada obligada va ser el Santuari diocesà de la Mare de Déu de la Salut de Sabadell des d’on, després de donar gràcies a la Mare de Déu per la convivència de la Pasqua Jove, van continuar fins Polinyà. Un cop allà, i després d’acomodar per passar la nit, tots es van donar cita a l’Església parroquial per participar en l’Hora Santa. Aquest va ser un dels moments centrals de l’activitat. Mn. Silvio Torregrossa, Mn. Sergio González, Mn. Javier Fernández, Mn. Jordi Peña i Mn. Santiago Cortès acompanyar al grup durant l’oració i els van oferir la possibilitat d’apropar al sagrament de la reconciliació, a més de gaudir d’un moment de pregària amb amics.

Després de passar la nit als locals de la parròquia celebrarem la Santa Missa al costat amb la comunitat de Polinyà. En acabar l’Eucaristia, ens van convidar a dinar a la parròquia, finalitzant l’activitat a la tarda amb la tornada a Barcelona. Va ser un cap de setmana de convivència en què vam poder conèixer-nos més entre nosaltres alhora que acostar-nos a Crist Ressuscitat i posar les nostres vides a les mans.