Cloenda de curs de les escoles diocesanes i parroquials

El dimarts dia 30 de juny va tenir lloc la cloenda de curs de les escoles diocesanes i parroquials de la diòcesi de Terrassa. La trobada va ser a Rubí, a l'escola Parroquial Nostra Senyora de Montserrat.  Els professors i personal no docent dels centres Mare de Déu de la Salut de Sabadell, Ramon Pont de Terrassa, Sant Lluís Gonçaga de La Garriga, Nostra Senyora de Montserrat de Rubí i el Nou Patufet de Cerdanyola del Vallès varen ser convocats a les 10.30h. Seguidament va tenir lloc al Casal Popular de Rubí la conferència pronunciada per la Dra. Llúcia Viloca, doctora en psicologia i psiquiatria, i la Sra. Mònica Recio, mestre i psicòloga, sobre "El síndrome d'Asperger i les seves implicacions a l'escola", i Mons. Saiz Meneses adreçà la seva paraula als assistents. El Sr. Bisbe recordà les seves paraules a l'inici de curs, remarcant la centralitat de la persona, la coherència en l'acció i el compromís educatiu, i comentà breument la nova encíclica del papa Francesc "Laudato Sí", recordant la importància de l'ecologia integral i el conjunt de relacions de l'èsser humà: amb Déu, amb els altres, amb un mateix i amb la natura. El dinar de germanor va cloure la jornada.