Cloenda de la peregrinació diocesana de joves de Terrassa

El dimecres 2 d'agost ha tingut lloc la cloenda de la peregrinació diocesana de joves d'aquest estiu. Coincidint amb l'aniversari del Bisbe, que compleix 61 anys, s'ha celebrat la Missa a Sisante (Cuenca), el poble de naixement de Mons. Saiz Meneses, a l'església del convent de les Clarises de Nuestro Padre Jesús Nazareno. A l'homilia ha recordat el sentit de la peregrinació i les actituds d'esforç, sacrifici, treball en equip i amistat; ha reflexionat sobre la descoberta i l'encontre amb Jesús i ha posat la Mare de Déu com a exemple a imitar. Ha acabat recordant que han caminat com a pelegrins per tal de tornar com a apòstols. Després al dinar els joves han obsequiat el seu pare i pastor amb uns cants i un pastís de celebració. El Bisbe ha anunciat que el proper estiu la peregrinació serà a Leyre, Loiola i Javier. Enguany han acompanyat a Mons. Saiz Meneses, el seu bisbe auxiliar Mons. Salvador Cristau, 11 preveres, 1 diaca, 2 religioses i 200 joves de parròquies de Terrassa, Matadepera, Sant Quirze del Vallès, Sabadell, Cedanyola del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Valldoreix, Cardedeu, Montornés del Vallès, L'Ametlla del Vallès, La Llagosta, Parets del Vallès, Caldes de Montbui entre d'altres.