Cloenda dels actes del 50 aniversari del temple del Sagrat Cor de Sabadell

El divendres dia 25 de setembre Mons. Salvador Cristau, Bisbe Auxiliar, va presidir la Missa a les 20h. a la parròquia del Sagrat Cor de Sabadell, en el barri de Ca n'Oriach, amb motiu de la cloenda dels actes del 50 aniversari del temple parroquial. Va estar acompanyat per Mn. Fidel Catalán, Vicari Episcopal del Vallès Occidental, Mn. Miguel Ángel Herrero CORC, Rector de la parròquia, i una quinzena més de preveres, que al llarg d'aquests anys han servit la parròquia. El poble fidel omplí el temple.

Mons. Cristau en la seva homilia felicità la comunitat parroquial per totes les activitats realitzades al llarg d'aquest any jubilar al Sagrat Cor, i reflexionà sobre el fet d'edificar una comunitat cristiana des d'uns bons fonaments, que ajuden a consolidar-la amb el pas dels anys.

Després de la Missa tingué lloc un referigeri que serví per cloure tots els actes.