Cloenda diocesana de l'Any de la Misericòrdia a Terrassa

El diumenge dia 13 de novembre Mons. Saiz Meneses presidí la Missa a les 20h a la Catedral de Terrassa amb motiu de la cloenda diocesana de l'Any de la Misericòrdia. Concelebrà Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, i un bon nombre de preveres. El poble fidel omplí el temple, amb una bona presència de joves. En la seva homilia Mons. Saiz Meneses, despés de comentar la litúrgia de la Paraula del diumenge, centrà les seves paraules en recordar els principals aspectes treballats a la diòcesi amb motiu de l'Any de la Misericòrdia, fent insistència en la importància de la conversió personal, pastoral i social. Fent una mirada cap endavant, assenyalà els 5 elements que cal continuar treballant per no tancar les portes del nostre cor a la misericòrdia de Déu: la misericòrdia com a ideal de vida i criteri de credibilitat, la misericòrdia com a pilar mestre de la vida de l'Església, el sagrament de reconciliació, la pràctica de les obres de misericòrdia i finalment la peregrinació interior i exterior.