COMUNICACIÓ DE LA PREVISIÓ DE NOMENAMENTS

El dia 29 de juny de 2016, Solemnitat dels Apòstols Sant Pere i Sant Pau, l’Excm. i Rvdm. Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, ha realitzat el següent comunicat amb la previsió dels nomenaments per al proper curs:

Renovació dels càrrecs en el Tribunal Eclesiàstic: - Mn. Joan Làzaro, Vicari Judicial - Mn. Víctor Espinosa, Jutge diocesà - Mn. Rafael Felipe Freije, Jutge diocesà - Sr. Ramon M. Rodón: Promotor de Justícia i Defensor del Vincle - Mn. Mariano Ndong: Notari actuari - Mn. Sergio González: Notari actuari Nomenaments parroquials: - Mn. Jesús Cañas: Rector de Vilanova del Vallès - Mn. Silvio Torregrossa: Rector de la Santa Creu de Bellaterra - Mn. Marcos Aceituno: Administrador Parroquial de Santa Maria de Montcada - Mn. Walter Cifuentes: Administrador Parroquial de Sant Cristòfor de Lliçà de Vall, mantenint vicari de la Mare de Déu de Fàtima de Granollers i Sant Fèlix de Canovelles - Mn. Oriol Gil: Administrador Parroquial de Sant Sadurní i la Mare de Déu del Carme de Montornès del Vallès - P. Jacinto Muriana LC: Administrador Parroquial de la Mare de Déu de Fàtima de Granollers i Sant Fèlix de Canovelles - Mn. Agustín Villalba: Administrador Parroquial de Mare de Déu de l’Esperança de La Batllòria, Sant Vicenç de Gualba i Sant Andreu de Vallgorguina, mantenint Vicari del Sant Esperit i Sant Valentí de Terrassa - Mn. Emmanuel Pujol: Vicari de Sant Cebrià de Valldoreix - P. Josep Torné, O. Cist.: Vicari de Sant Roc i la Mare de Déu dels Dolors de Sabadell - Mn. Ricard Casadesús: Adscrit a Sant Esteve de La Garriga i Santa Maria de Llerona - Mn. Guillem López: Adscrit a Sant Joan de Campins, Sant Martí de Mosqueroles, Sant Esteve de La Costa i Sant Julià del Montseny - Mn. Andrés Ramírez, Adscrit a Santa Maria de Montcada mantenint Vicari de la Mare de Déu del Roser de Cerdanyola del Vallès Nomenament de Delegats Episcopals: - Mn. Xavier Farrés: Delegat Episcopal de Pastoral de Joventut, per un nou període - Mn. Oriol Pallàs: Delegat Episcopal de Santuaris, Peregrinacions i Turisme - Gna. Candelària Pérez PM: Delegada Episcopal de Vida Consagrada - Mn. Xavier Sanchiz: sotsdelegat de Religiositat Popular Nomenaments no parroquials: - Mn. Guillem López: Adscrit al Seminari Major Diocesà - Mn. Javier Fernández: Consiliari diocesà de l’Adoració Nocturna Permís d’absència: - Mn. Manuel Amado Callejón, fins ara rector de la Mare de Déu de Fàtima de Granollers i Sant Fèlix de Canovelles.