Comunicat de la previsió de nomenaments per al proper curs

COMUNICACIÓ DE LA PREVISIÓ DE NOMENAMENTS

El dia 29 de juny de 2019, Solemnitat dels Apòstols Sant Pere i Sant Pau, l’Excm. i Rvdm. Sr. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, ha realitzat el següent comunicat amb la previsió de nomenaments per al proper curs.

• Nomenaments parroquials:

Rectors de parròquies:

• Mn. Manuel Amado, rector de Sant Joaquim i de Santa Maria de Martorelles.
  • Mn. Jaume Casas, rector de Santa Maria del Prat i Sant Esteve del Coll de Llinars del Vallès.
  • Mn. Joan Ferrero, rector de Santa Engràcia de Montcada i Reixac.
  • Mn. Joan Làzaro, rector de la Sagrada Família de Terrassa.
  • Mn. Joan Josep Recasens, rector de Sant Antoni de Pàdua de Sabadell.

Administradors parroquials:

• Mn. Alejandro Cantero, administrador parroquial de Sant Pere de Vilamajor, Sant Julià d’Alfou i Sant Antoni de Vilamajor.
  • Mn. Carles Milà, administrador parroquial de Sant Pau i Sant Llorenç de Terrassa.

Adscrit:

• Mn. Alberto Tomé, adscrit a la Sagrada Família de Terrassa, Santa Maria d’Ullastrell i Sant Martí del Sorbet de Viladecavalls.

• Nomenaments no parroquials:
  • Sra. Roser Àlvarez, Delegada Episcopal d’Escoles Diocesanes i Parroquials.
  • Mn. Manuel Amado, sotsdelegat de la Delegació Episcopal de Pastoral de la Salut

• Jubilacions:
  • Mn. Carles Casademont, fins ara rector de Sant Antoni de Pàdua de Sabadell.