Comunicat de la previsió de nomenaments per al proper curs

COMUNICACIÓ DE LA PREVISIÓ DE NOMENAMENTS

El dia 29 de juny de 2021, Solemnitat dels Apòstols Sant Pere i Sant Pau, l’Excm. i Rvdm. Sr. Salvador Cristau Coll, Administrador diocesà de Terrassa, ha realitzat el següent comunicat amb la previsió de nomenaments per al proper curs.

•  Nomenaments parroquials:

• Administradors parroquials:

•  P. Llorenç Sagalés O. Cist.: Administrador parroquial de Sant Jaume de Poblenou de Sabadell.
  •  MnJoan Josep Recasens: Administrador Parroquial de Sant Pere Apòstol de Sabadell.
  •  Mn. Josep M. Cot: Administrador parroquial de Santa Maria de Barberà del Vallès i Sant Jordi de Sabadell.
  •  Mn. Artur Boardman: Administrador parroquial de Sant Esteve de Castellar del Vallès i Sant Feliu del Racó.
  •  Mn. Guillem López: Administrador parroquial de Sant Joan Baptista de Matadepera.
  •  Mn. Javier Fernández: Administrador parroquial de Sant Menna de Sentmenat.

• Vicaris:

•  Mn. Rubén García: vicari de Sant Jaume de Poblenou de Sabadell.
  •  Mn. Enric Catalán: vicari de Sant Jaume de Poblenou de Sabadell.

• Adscrits parroquials:

• Mn. Oscar José García: Adscrit a la Santa Creu de Bellaterra.

• Nomenaments no parroquials:

•  Mn. Eduard Pire Mayol: Delegat episcopal de Litúrgia i Religiositat Popular.
  •  Mn. Oriol Pallàs: Delegat episcopal de Santuaris, Peregrinacions i Turisme.
  •  Mn. Josep Monfort, Responsable del SAFOR a la Universitat Autònoma de Barcelona.

•  Jubilació canònica:

• Mn. Josep Jordi, fins ara rector de Santa Maria de Barberà del Vallès i Sant Jordi de Sabadell.
  • Mn. Josep M. Oca, fins ara rector de Sant Jaume Apòstol de Sabadell i Sant Menna de Sentmenat, i arxipreste de Sabadell Nord.

Enllaç document