Conferència del Bisbe de Terrassa als voluntaris i col.laboradors de Càritas

Càritas diocesana de Terrassa ha iniciat el cicle de formació del curs 2015-2016 adreçat a voluntaris i col.laboradors. El dimecres dia 2 de desembre Mons. Saiz Meneses, Bisbe diocesà, va fer la primera conferència formativa del cicle d'aquest curs.

El Sr. Bisbe tractà sobre el tema "Una Església samaritana per al nostre temps", tot reflexionant a partir de la seva carta pastoral d'enguany, en la que convida a viure les actituds del bon samarità per tal de ser una església creïble en el nostre món i que testimoniar l'amor i la misericòrdia de Déu. N'indicà algunes camins i pistes per tal de posar en pràctica aquestes actituds.

Un gran nombre de col.ladoradors, voluntaris i treballadors de Càritas seguiren amb atenció les explicacions de Mons. Saiz Meneses.