Defunció d’en Jaume Galobart i Duran

A la matinada del divendres 4 de març ha mort el Sr. Jaume Galobart i Duran a la clínica Platon de Barcelona, a l’edat de 68 anys.

En Jaume Galobart havia nascut a Santa Eulàlia de Ronçana el 5 de setembre de 1953. Estudià la carrera de medicina i exercí inicialment com a metge, tot i que es dedicà principalment a la impremta familiar que fundà el seu pare.

Hereu d’una tradició de cristians compromesos, ha estat una persona compromesa en la vida social i religiosa del seu poble i de la comarca del Vallès Oriental. Fou un gran impulsor del teatre especialment en el casal parroquial, de la coral Santa Eulàlia i de la festa major, entre altres activitats. Gran aficionat a l’excursionisme congregà un bon nombre de joves. A la seva parròquia de Santa Eulàlia ha estat compromès en la catequesi, les celebracions litúrgiques i l’acompanyament tant de gent joves com de gent gran.

A nivell eclesial ha estat consiliari del Moviment de Joves Cristians de Comarques (JARC) i del Moviment Cristià de Joves (MCJ). Col·laborà estretament en la Delegació de Joventut de l’arquebisbat de Barcelona amb la Rosa Deulofeu, i a Ràdio Estel en les retransmissions de celebracions.

A la diòcesi de Terrassa ha estat Delegat episcopal per al Catecumenat des de l’any 2005 i Delegat episcopal d’Apostolat Seglar des de l’any 2015. Des de l’any 2009 ha estat el Secretari del Consell Pastoral Diocesà.

Les seves exèquies seran presidides per Mons. Salvador Cristau, bisbe de Terrassa, a la seva parròquia de Santa Eulàlia de Ronçana el dilluns, dia 7 de març a les 10h. Descansi en pau.