Defunció de Mn. Albert Castilla

Homilia del Sr. Bisbe en la Missa Exequial

El dilluns dia 22 de juny de 2015 ha mort als 88 anys Mn. Albert Castilla Miralles, prevere de l’Església de Terrassa, a la Residència Sant Josep Oriol a Barcelona. Mn. Castilla havia nascut a la ciutat de Barcelona el 27 de setembre de 1926. Ingressà al Seminari Major de Barcelona i rebé l’ordenació sacerdotal el 18 de setembre de 1960 a la Basílica de Sant Josep Oriol de Barcelona. L’any 1961 va ser destinat com a coadjutor a la parròquia de Nostra Senyora de Fàtima i l’any 1964 a la parròquia de la Mare de Déu del Remei, ambdues a la ciutat de Barcelona. L’any 1965 va ser enviat com a ecònom a la parròquia de Sant Pau de Badalona, i el 1980 com a ecònom i després rector de la parròquia de Sant Ferran a Barcelona. L’any 1991 va ser destinat com a adscrit a Sant Joan de Campins, d’on va ser administrador parroquial l’any 2001, col.laborant també a la parròquia de Sant Martí de Sant Celoni. L’any 2003 va ser nomenat administrador parroquial de Santa Maria de Vilalba Saserra i adscrit a les parròquies de Santa Maria de Cardedeu i Sant Muç de Cànoves. Amb la creació de la diòcesi de Terrassa el 15 de juny de 2004 hi va quedar incardinat i es jubilà l’any 2011, passant a residir a la Residència de Sant Josep Oriol a Barcelona, on ha mort aquest matí. Les exèquies seran presidides per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa, el dimarts dia 23 de juny a les 11h. a la Capella de la Residència Sant Josep Oriol. Descansi en pau.