Defunció de Mn. Joan Artur Boardman Iranzo

El dia 20 de maig de 2022, a l’edat de 59 anys, va morir a l’Hospital Taulí de Sabadell Mn. Joan Artur Boardman Iranzo, prevere diocesà de Mallorca que exercí el seu ministeri a la nostra diòcesi des de 2015.

Mn. Boardman va néixer a Palma de Mallorca el dia 2 d’agost de 1962. Estudià Filosofia i Teologia al Seminari Conciliar de Barcelona. Rebé l’ordenació diaconal el 17 de novembre de 2002 a la Basílica de Santa Maria del Mar de Barcelona. Fou diaca adscrit a la parròquia del Sant Esperit de Terrassa.
El dia 5 d’octubre de 2003 rebé l’ordenació presbiteral a la S.E. Catedral de la Santa Creu de Barcelona i quedà incardinat en aquella arxidiòcesi. Fou vicari parroquial de Santa Maria de Mataró.

A partir de l’any 2005 residia a Mallorca amb permís d’absència. Entre els anys 2005 i 2007 fou vicari parroquial de l’Assumpció de la Mare de Déu de S’Illot, Sant Llorenç des Cardassar, Sant Miquel de Son Carrió i Santa Maria de Sa Coma. Al 2007-2008 fou administrador parroquial de Nostra Senyora dels Àngels de Cala Millor, i fins al 2012 fou rector de les parròquies de Sant Bartomeu de Montuïri i Sant Cosme i Sant Damià de Pina.

Entre els anys 2012 i 2015 fou rector de les parròquies de la Mare de Déu dels Àngels de Pollença i la Mare de Déu del Carme del Port. Aquells anys fou arxipreste del Nord i membre dels Consells Presbiteral i Pastoral diocesà. El 15 de juliol de 2011 fou incardinat a la diòcesi de Mallorca.

L’any 2015 es traslladà a Terrassa amb permís del Sr. Bisbe de Mallorca. A la nostra diòcesi fou rector de la parròquia de Sant Quirze i Santa Julita de Sant Quirze del Vallès. Posteriorment, l’any 2018, fou nomenat rector de Sant Joan Baptista de Matadepera. Des de 2021 era administrador parroquial de Sant Esteve de Castellar del Vallès i Sant Feliu del Racó.

El Sr. Bisbe, Mons. Salvador Cristau Coll, presidirà la missa exequial demà, dissabte 21 de maig, a les 10 del matí a la parròquia de Sant Esteve de Castellar del Vallès. Posteriorment serà enterrat en el cementiri parroquial de Sant Feliu del Racó.

Encomanem a la misericòrdia de Déu aquell qui el serví des del ministeri presbiteral. Descansi en pau.