Defunció de Mn. Manuel Fuentemilla

Defunció de Mn. Manuel Fuentemilla Tarancón

El dijous, 5 de novembre, ha mort Mn. Manuel Fuentemilla Tarancón a l’Hospital Parc Taulí de Sabadell, confortat amb els Sagraments de l’Església, a l’edat de 83 anys.

Mn. Fuentemilla va néixer a Nepas (Soria), el 19 d’octubre de 1937. Ingressà al Seminari Conciliar de Barcelona i fou ordenat prevere el 18 de setembre de 1960, a la parròquia de Sant Josep Oriol de Barcelona.

L’any 1961 va ser nomenat vicari de la parròquia de Santa Maria de Caldes d’Estrac. El mateix any fou traslladat, com a vicari a la parròquia de Santa Perpètua de Santa Perpètua de Mogoda. L’any 1966 el nomenaren vicari de la parròquia dels Sants Just i Pastor de Barcelona. L’any 1967 fou nomenat ecònom de la parròquia de Sant Pere de Bigues, càrrec en el que fou confirmat l’any 1968. Aquell mateix any rebé l’encàrrec de vicari de les parròquies de Sant Genís de l’Ametlla del Vallès, Sant Fèlix de Canovelles i Santa Maria de Llerona. L’any 1969 fou nomenat encarregat de les parròquies de Sant Feliu, de Sant Feliu del Racó i de Santa Eulàlia de Santa Eulàlia de Ronçana. L’any 1974 el nomenaren regent de la parròquia de Sant Esteve i encarregat de La Doma a la població de La Garriga. L’any 1991 fou nomenat rector de la parròquia de Sant Vicenç de Sabadell.

Des de l’any 1973 fins el 1984, formà part de la Delegació Episcopal de Pastoral Sagramental i Litúrgia de l’Arxidiòcesi de Barcelona. També fou arxiprest en diverses ocasions de La Garriga-L’Ametlla i Puiggraciós així com de l’arxiprestat de Sabadell-Centre. Formà part del Consell Presbiteral de l’Arxidiòcesi de Barcelona en dos ocasions.

Amb la creació de la diòcesi de Terrassa el 15 de juny de 2004 hi quedà incardinat al clergat diocesà.

L’any 2007 fou nomenat arxiprest de Sabadell-Centre i l’any 2010, Vicari Episcopal del Vallès Occidental. Des de l’any 2011 formà part del Consell Presbiteral de la diòcesi. L’any 2012 el nomenaren rector del Santuari de la Mare de Déu de la Salut i l’any 2014 fou designat membre del Consell Pastoral Diocesà.

El dia 2 de setembre de 2015 passà a la situació de jubilat.

La missa exequial tindrà lloc el divendres 6 de novembre, a les 16.30 h. a la parròquia de Sant Feliu de Sabadell i serà presidida per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa.