Defunció de Mn. Walter Cifuentes Sotelo

Defunció de Mn. Walter Cifuentes Sotelo

El dilluns, 30 de novembre, ha mort Mn. Walter Cifuentes Sotelo a l’Hospital Universitari Mútua de Terrassa, confortat amb els Sagraments de l’Església, a l’edat de 41 anys.

Mn. Cifuentes va néixer a Caicedonia Valle (Colòmbia) el dia 20 de juliol de 1979. Ingressà al Seminari Diocesà de Terrassa i fou ordenat prevere el 18 d’octubre de 2015, a la S.E. Catedral de Terrassa.

Aquell mateix any va ser nomenat vicari de les parròquies de la Mare de Déu de Fàtima de Granollers i de Sant Fèlix de Canovelles. L’any 2016 fou nomenat Administrador Parroquial de Sant Cristòfor de Lliça de Vall.

El Sr. Bisbe, el seu Bisbe auxiliar i el presbiteri ho fan saber als fidels de l’Església, perquè l’encomanin a la misericòrdia del Senyor.

La capella ardent estarà instal·lada al Tanatori de Terrassa (Carretera de Montcada, 789) a partir de demà, dimecres dia 2 de desembre, des de les 10 del matí, fins dijous, dia 3, a les 16.00 h. A continuació, a les 16.30 h., tindrà lloc la missa exequial a la S.E. Catedral del Sant Esperit de Terrassa i serà presidida per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa.

Les seves restes seran dipositades en l'església parroquial de Sant Cristòfol de Lliçà de Vall el dissabte 5 de desembre a les 12h en la cripta, juntament amb les restes dels altres preveres que serviren aquella parròquia.