El Bisbat de Terrassa encomana a Càritas la coordinació de l'acollida dels refugiats

Càritas Diocesana de Terrassa, 4 de setembre de 2015. El Bisbat de Terrassa posarà en els propers dies diversos espais i equipaments a disposició de les institucions públiques de la Generalitat de Catalunya i dels ajuntaments de les comarques del Vallès Occidental i Oriental, per tal de contribuir en l’atenció dels refugiats que arribin a Catalunya a causa de la greu crisi humanitària que estan patint ciutadans de diferents països afectats per la situació dels mateixos.

El Bisbat de Terrassa ha encomanat a Càritas Diocesana de Terrassa la coordinació de l’acollida i l’acompanyament de les persones refugiades que es cregui oportú que atenguem. Mons. Josep Àngel Saiz Meneses manifesta la seva commoció i preocupació per la situació d’aquestes persones i demana a la nostra ciutadania i a les institucions que els tinguem presents en les nostres pregàries.

Fidels a les paraules de Crist, volem atendre als nostres germans amb la dignitat que es mereixen, veien en ells el mateix Crist, fent realitat el missatge de l’Evangeli: “Tenia gana i em donàreu de menjar, tenia set i em donàreu de beure, anava despullat i em vau vestir, era foraster i em vàreu acollir... (Mt 25, 35-36).

Per a més informació: Luis Miguel Luna Cap de Comunicació Càritas Diocesana de Terrassa Tel. Mòb. 633 745 777 E-mail: lmluna@caritasdiocesanaterrassa.cat