El Bisbe de Terrassa beneeix les instal.lacions de l'empresa de reinserció social de Càritas

El dijous dia 13 d’octubre a les 12h a la nau APASOMI de l’empresa FAMATEL de Lliçà de Vall, ha tingut lloc la visita i benedicció de la mateixa per part de Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa.

Mons. Saiz Meneses ha estat acompanyat per Carles Latre, managing director, i per Josep M. Blázquez, director d’Operacions de FAMATEL; per Xavier Serrat, primer tinent d’alcalde de Lliçà de Vall; per Mn. Josep Monfort, Vicari episcopal del Vallès Oriental; i per Salvador Obiols Director general de Càritas Diocesana de Terrassa i Pilar Taché, Secretària general.

En la primera part de l’acte, el Bisbe de Terrassa, acompanyat per les personalitats, ha saludat tots els treballadors d’APASOMI, S.L.U., l’empresa d’inserció laboral de Càritas Diocesana de Terrassa, tot interessant-se per les històries personals de cada una dels treballadors. Posteriorment, ha adreçat unes paraules d’ànim a tots els empleats i els ha demanat que recordin el seu pas per APASOMI, quan aconsegueixin altres feines. Ha fet especial èmfasi en què tots se sentin formant part d’una mateixa família.

Al seu torn, Salvador Obiols ha agraït la col·laboració de l’empresa i del consistori en aquest projecte que, hores d’ara dóna feina a entre 16 i 20 persones. Posteriorment, Carles Latre i Xavier Serrat, han fet les seves aportacions des de l’òptica de l’empresa i des de la Regidoria d’Ensenyament i Formació, animant a seguir aquesta línia de treball en xarxa.

Finalment, Mons. Saiz Meneses ha beneït les persones i les instal·lacions desitjant el millor per aquesta iniciativa solidària que, mica en mica, es va consolidant en el Vallès.