El Bisbe Saiz Meneses demana pregàries pel Cardenal Carles

L’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa ha informat que el divendres 22 de novembre l’Emm. i Rvdm. Sr. Ricard M. Cardenal Carles va ingressar al Servei de Neurologia de l’hospital. L’estudi realitzat ha mostrat la presència d’una lesió intracranial com a causant dels símptomes neurològics i malgrat el bon estat actual del pacient, les característiques de la lesió i la seva edat limiten les opcions terapèutiques curatives, la qual cosa es tradueix en un pronòstic greu, tot i que el seu estat de salut és a hores d’ara estable.

L’endemà del seu ingrés, el dissabte dia 23 de novembre, Mons. Saiz Meneses va visitar el Cardenal Carles a l’Hospital, i li va transmetre la proximitat i l’afecte  unit a la pregària pròpia i dels diocesans de Terrassa.

Mons. Saiz Meneses demana, doncs, als diocesans de Terrassa que tinguem ben present en les nostres pregàries personals i comunitàries qui ha estat el pastor diocesà també de Terrassa durant els anys 1990- 2004.