El Consell Pastoral Diocesà reflexiona sobre l'Any de la Misericòrdia

El dissabte dia 5 de novembre s'ha reunit en sessió ordinària el Consell Pastoral Diocesà de Terrassa sota la presidència de Mons. Saiz Meneses. En aquesta ocasió s'ha reflexionat sobre l'Any de la Misericòrdia, a partir de totes les iniciatives i projectes que s'han portat a la pràctica a nivell diocesà, arixprestal, parroquial i de delegacions i moviments, tot constantant l'intens treball realitzat (conferències, pelegrinacions, trobades, celebracions, etc.). En un segon moment s'ha reflexionat sobre la continuitat de tot aquest treball, remarcant l'impuls de les obres de misericòrdia i l'acció caritativa i social, la intensificació del sagrament de la Reconciliació i de l'Adoració, l'organització periòdica de pelegrinatges per adults, entre altres.