El Director General de Càritas Diocesana visita la Fira d'Economia Social a Terrassa

El dissabte dia 12 de novembre el Sr. Salvador Obiols, Director General de Càritas Diocesana en representació del Sr. Bisbe va visitar la Fira d'Economia Social instal·lada a la Plaça Vella de Terrassa. En la mostra d'entitats participants hi havia també Càritas arxiprestal de Terrassa. El Sr. Salvador Obiols, acompanyat per Mn. Fidel Catalán, Vicari Episcopal del Vallès Occidental, va visitar les diferents entitats interessant-se per llur activitat. La Fira forma part de les activitats organitzades des de l'Ajuntament de Terrassa per tal de cooperar i col.laborar en l'economia social i solidària d'un bon nombre d'entitats presents a la ciutat, entre elles Càritas arxiprestal.