Entrega de nomenaments

El dimecres 2 de setembre Mons. Saiz Meneses ha presidit l'acte d'entrega de nomenaments en la Cúria diocesana a les 12h.

En primer lloc han pres possessió Mn. Fidel Catalán com a Vicari General, Mn. Joan Carles Montserrat com a Vicari Episcopal del Vallès Occidental i Collserola, Mn Josep Monfort com a Vicari Episcopal del Vallès Oriental i Mn Manuel Coronado com a Canceller i Secretari General. Seguidament han pres possessió els nous rectors de parròquies i s'han entregat els nomenaments als altres càrrecs diocesans.

En les seves paraules finals el Sr. Bisbe ha recordat l'excepcionalitat d'aquest nou curs en el qual el Senyor ens convida de nou a calar les xarxes. Un curs en el que ha de ser molt important l'acompanyament com una actitud i una forma de ser, envers les persones, l'acció caritativa i social, l'anunci de la Paraula i la celebració de la fe. I tot això fer-ho amb alegria i bon humor.

Document nomenaments