Entrega de nomenaments a la diòcesi de Terrassa

El dimecres dia 2 de setembre Mons. Saiz Meneses va presidir l'acte d'entrega de nomenaments a la Cúria Diocesana de Terrassa, a les 12h.

Després de la pregària inicial, prestaren el seu jurament els nous vicaris episcopals, que són Mn. Fidel Catalán Catalán, Vicari Episcopal del Vallès Occidental, Mn. Josep Monfort Mengod, Vicari Episcopal del Vallès Oriental i Mn. Joan Carles Montserrat Pulido, Vicari Episcopal de Collserola. Seguidament ho feu Mn. Carles Cahuana Batra com a nou Secretari General i Canceller.
A continuació prengueren possesió els nous rectors, i s'entregaren els nomenaments als administradors parroquials, vicaris, adscrits, delegats episcopals, formador del Seminari Menor i preveres encarregats de l'atenció al centre penitenciari.
El Sr. Bisbe adreça la seva paraula a tots els assistents, agraint la disponibilitat i el servei dels que han rebut un nomenament i emmarcant les seves paraules en l'Any de la Misericòrdia declarat pel papa Francesc. Mons. Saiz Meneses recordà els objectius del Pla Pastoral Diocesà per al nou curs i convidà enmig d'un context de dificultats socials a viure l'amor i la misericòrdia de Déu envers els altres.