Entrega de nomenaments al Bisbat de Terrassa

El dimarts 4 de setembre Mons. Josep Àngel Saiz Meneses ha presidit l'acte de presa de possessió dels nous rectors i l'entrega dels altres nomenaments a la Cúria Diocesana a les 12h. Després de la pregària d'Hora Menor han pres possessió 6 nous rectors, Mn. Iñaqui Ballbé, rector de Sant Quirze del Vallès, Mn Santiago Cortés, rector de Santa Maria i Sant Esteve de Palautordera, Mn Oriol Gil, rector de Montornés del Vallès, Mn. Mario Jurado, rector de Santa Perpètua de Mogoda, Mn. Mariano Ndong, rector de Sant Pau i Sant Josep Obrer de Rubí i el P. Manuel Villares SDB, rector de Sant Oleguer de Sabadell. En dates anteriors havien pres possessió Mn. Emili Marlès, rector de Sant Pere Octavià de Sant Cugat del Vallès, Mn. Artur Boradman, rector de Matadepera i Mn. Javier Marquínez, rector de Sant Joaquim i Santa Maria de Martorelles. També han entregat els nomenaments als nous administradors parroquials, vicaris, adscrits, delegats episcopals i formador del Seminari. Han assistit a l'acte els preveres, arxiprestes i laics. Després, el Sr. Bisbe, en les seves paraules ha recordat que vivim uns moments de molta complexitat i turbulències a nivell extraeclesial i intraeclesial. Ha convidat a viure un camí de renovació pastoral, conversió i vida interior cap a la santedat, des d'una vida humil i senzilla, amb fidelitat al Papa i als bisbes, des de la unitat i el treball en comunió a l'església local. L'acte s'ha acabat amb el cant de l'himne de la Mare de Déu  de la Salut, patrona de la diòcesi.