Inauguració de les obres a l’Escola Ramon Pont

El dimecres 25 de maig Mons. Salvador Cristau va presidir l’acte de benedicció i ampliació de les instal.lacions de l’Escola Ramon Pont a Terrassa, que forma part de la Fundació Escola i Vida del bisbat.

Estigué acompanyat per Mons. Josep Àngel Saiz, arquebisbe de Sevilla, per la Sra. Teresa Ciurana, regidora d’Ensenyament de l’Ajuntament, la Sra Roser Àlvarez, delegada episcopal de les escoles diocesanes i parroquials i el Sr Marc Moreno, director del centre. Assistiren la Sra Meritxell Ruiz, Secretària general de la Fundació Escola Cristiana, a més del Vicari general, Vicaris episcopals, Secretari general i Canceller i membres de consells diocesans i regidors.

En l’acte es destacà l’aposta per l’educació inclusiva de la diòcesi de Terrassa en el barri de Ca n’Anglada, amb una escola acollidora i oberta des dels principis cristians i que amplia notablement la seva oferta educativa amb uns espais que quasi doblen els existents.

Imatges relacionades