Inauguració d'una botiga de roba solidària a Granollers

El passat dijous 8 de novembre a les 18h el Vicari Episcopal de la zona del Vallès Oriental del bisbat de Terrassa, Mn. Josep Monfort, acompanyat del Director General de Càritas Diocesana, sr. Salvador Obiols, van inaugurar la botiga de roba solidària al carrer Sant Jaume n.34 de Granollers, amb la presència de Josep Mayoral, alcalde de la ciutat i altres representants de les poblacions vinculades a l’arxiprestat de Granollers (format per les parròquies ubicades a Granollers, Canovelles, Vilanova del Vallès, Les Franqueses, La Roca, Montornès i Vallromanes). S'afegeix així un nou establiment a les botigues que Càritas Diocesana de Terrassa ja té en marxa pel territori. Amb les botigues de roba solidària es vol reutilitzar, reciclar i vendre roba de segona mà, promovent l’economia social i solidària, cercant com a objectius principals la creació de treball social i sostenible, la transparència, el destí ètic de les prendes i el consum responsable. Una nova botiga amb la qual Càritas Diocesana de Terrassa vol reciclar roba i insertar persones.