Inici de curs de les escoles diocesanes i parroquials

El dilluns dia 1 de setembre Mons. Saiz Meneses ha presidit l’acte d’inici de curs de les escoles diocesanes i parroquials de la diòcesi de Terrassa. Enguany l’acte ha tingut lloc a les instal.lacions de l’Escola Ramon Pont a la ciutat de Terrassa. Hi han participat els directors, professors i altres col.laboradors de cada un dels cinc centres de la Fundació d’Escoles Diocesanes i Parroquials. Mons. Saiz Meneses els he saludat i en les seves paraules inicials  els ha animat a iniciar el nou curs amb fermesa i decisió, confiant en Déu i en els infants, adoelscents i joves, tot mostrant l’amor de Déu que cerca l’excelència de cada persona. Seguidament ha tingut lloc la presentació dels objectius del curs i del calendari previst així com també del treball pastoral per aquest curs.