Inici de curs dels catequistes de la diòcesi de Terrassa.

El dissabte 14 de setembre el Centre Borja de Sant Cugat del Vallès va acollir la trobada diocesana d'inici de curs dels catequistes de la diòcesi de Terrassa. Participaren un centenar de catequistes, la major part d'ells responsables de les catequesis de les parròquies de la diòcesi, acompanyats per un bon nombre de preveres.

Després de la pregària inicial i la salutació de Mn. Santi Collell, Delegat Episcopal de Catequesi, tingué lloc la conferència de Mn. Joan Àguila, Director del Secretariat Interdiocesà de Catequesi (SIC) sobre "la catequesi, una casa amb les portes obertes", en la que presentà el moment actual de la catequesi i la reflexió que des del SIC s'està fent de cara a la seva renovació, fent inicidència especial en la dimensió familiar i comunitària de la catequesi. La conferència resultà motivadora i reflexe d'això va ser després el treball de grups per arxiprestats i la posada en comú posterior. Mons. Saiz Meneses s'incorporà a la trobada en la posada en comú i la presentació de les sessions de formació per catequistes que la delegació ofereix aquest curs. Finalment a les 13h el Sr. Bisbe va presidir l'Eucaristia i l'enviament dels catequistes tot participant d ela missió de l'Església.

Imatges relacionades