Inici de la Visita Pastoral a Sabadell

El diumenge dia 24 de novembre Mons. Saiz Meneses, bisbe diocesà, va iniciar la Santa Visita Pastoral a l’Arxiprestat de Sabadell Centre i Sud. A les 12h. va presidir la Missa Estacional a la parròquia de Sant Feliu. Varen concelebrar Mn. Manuel Fuentemilla, Vicari Episcopal, Mn. Francesc Catarineu, Rector, Mn. Josep M. Cot, Arxiprest i Mn. Manuel Coronado, Secretari de Visita. En acabar la celebració el Sr. Bisbe va saludar els feligresos de la parròquia. Durant aquesta setmana i la següent, el Sr. Bisbe, ajudat pel Bisbe auxiliar, farà la Visita Pastoral a les parròquies de Sant Feliu i la Santíssima Trinitat, reunint-se amb tots els grups parroquials i dedicant temps a les visites personals. El mateix diumenge, a les 10.30h. Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxliar, va presidir la Missa Estacional a la parròquia de la Santíssima Trinitat.