Jornada diocesana de Pastoral de la Salut

El dissabte 3 de febrer es va celebrar la XIII Jornada diocesana de Pastoral de la Salut a l´Escola Pía de Caldes de Montbui,  amb el lema “Acompanyar la família en la malaltia”, amb uns  200 assistents, presidida per Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar.

La jornada es va iniciar a les 10 del matí amb la pregària inicial a càrrec de Mn. Xavier Blanco i seguidament la presentació de la jornada a càrrec de Mons. Cristau i el delegat episcopal Dr. Josep Massegú. Seguidament va tenir lloc una magistral ponència a càrrec de  la Sra. Assumpció Ros, psicòloga i directora de la Fundació Sta. Susanna de Caldes, seguida d´una taula rodona en la que diversos membres del personal sanitari de la Fundació van comunicar la seva experiència. Els assistents van participat en un animat diàleg posterior. La jornada es va cloure a les 13.30h.