Jornada diocesana de pastoral de la salut

El dissabte 15 de febrer va tenir lloc la IX Jornada Diocesana de Pastoral de la Salut del bisbat de Terrassa al centre parroquial Sant Vicenç de Sabadell, amb la participació de Mons. Francesc Pardo, Bisbe de Girona i tres testimonis, Montserrat Zamora, Marta Pons i M.  Lluïsa Oller. Va presidir l’acte Mons.  Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, acompanyat pel Sr. Josep Massegú, delegat episcopal de pastoral de la salut.

Mons. Pardo va parlar de la seva experiència personal en la malaltia i de com es pot viure aquesta des de la fe, manifestant que el patiment  pot ser experiència de salvació, renovació i creixement espiritual.

Durant l’acte hi van haver moments de gran emotivitat al expressar, els testimonis,  els seus sentiments i vivències en els moments més difícils de la malaltia.

Les més de  200 persones que hi assistiren van poder gaudir de la  lectura del Càntic d’Ezequies (Is 38, 10-20) i de la projecció del Parenostre a càrrec de l’Escolania de Montserrat. Va ser una bona ocasió per refermar la nostra consciència vers la Pastoral de la Salut i per recordar que en cada home i dona que pateix Jesús es fa present.

També es va animar a participar al romiatge de malalts i acompanyants que serà, si Déu vol,  el 12 d’abril al Santuari de la Mare de Déu de la Salut de Sabadell, patrona de la diòcesi.