Jornada sacerdotal a la diòcesi de Terrassa

El divendres 19 de juny, solemnitat del Sagrat Cor de Jesús, ha tingut lloc a la Catedral de Terrassa la Missa presidida pel Sr. Bisbe i concelebrada pel seu Bisbe auxiliar i el clergat diocesà a les 12h amb motiu de la Jornada sacerdotal.

En la homilia Mons. Saiz Meneses ha reflexionat sobre el sentit de la festa del Sagrat Cor i ha agrait al clergat la seva dedicació i entrega especialment en aquests temps de confinament i alarma dedicant-se al poble fidel amb tots els mitjans al seu abast.  Finalment ha convidat a viure tres actituds en aquesta nova situació i en la represa de la vida normal: Ànims davant el nou moment, tot recordant que és el Senyor que ens ho diu, Adaptació pastoral a la nova situació amb creativitat, i Acompanyament de les persones especialment les més ferides i vulnerables.

Seguidament els preveres han renovat les promeses sacerdotals que no es pogueren fer durant la Missa crismal. S'ha tingut també un record especial pels dos preveres que han mort darrerament a causa de la Covid 19.  I al final de la celebració s'ha homenatjat i felicitat els preveres que enguany celebren el seu jubileu sacerdotal de 50 i de 25 anys d'ordenació.

Enguany no s'ha pogut fer el dinar de germanor de tot el clergat, i l'import del mateix s'ha destinat a les necessitats de Càritas diocesana.

Imatges relacionades