Jornades Transmet i Celebració d’obertura de la fase diocesana de preparació del Sínode

El dissabte 23 d’octubre ha tingut lloc en el Centre Borja el segon dia de les Jornades Transmet, dedicades enguany a la comunió i la sinodalitat.

Més de 250 persones s’han aplegat per escoltar la conferència del Dr. Salvador Pié-Ninot sobre la comunió i sinodalitat i la preparació del treball en la fase diocesana. Seguidament s’han presentat les accions del Pla Pastoral Diocesà per aquest curs i el treball diocesà amb motiu del Sínode de Bisbes.

A les 13h Mons. Salvador Cristau ha presidit la Celebració d’obertura de la fase diocesana del preparació del Sínode, al final de la qual ha fet lliurament a cada assistent del Document de Treball tot iniciant aquest camí sinodal a la diòcesi.

Imatges relacionades