Jubileu de les famílies de la diòcesi de Terrassa

El diumenge 5 de juny de 2016, tingué lloc el Jubileu diocesà de les Famílies al Santuari de la Mare de Déu de La Salut de Sabadell, organitzat per la Delegació Episcopal de Pastoral Familiar de la diòcesi de Terrassa.

En aquest Any Sant de la Misericòrdia, el que havia de ser el 8è Aplec de Famílies de la diòcesi va passar a ser el Jubileu diocesà de les Famílies.

Va començar a les 16.30h amb una reflexió de Mn. David Abadias, Missioner de la Misericòrdia, sobre “Com viure el Jubileu”, després es va resar el Rosari portat per diferents famílies, i es va entrar al Santuari per la Porta de la Misericòrdia, tot resant el Credo Apostòlic. Durant la tarda hi hagueren preveres per confessar. La trobada va culminar amb la celebració de l’Eucaristia presidida per Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe diocesà. Mons. Saiz Meneses en la seva homilia convidà a viure l’Any de la Misericòrdia en les nostres famílies, obrint sempre les portes als altres i generant vida. En acabar la celebració Mons. Saiz Meneses va obsequiar a cada família amb un rosari.