La diòcesi de Terrassa celebra la II Jornada Mundial dels Pobres

El diumenge 18 de novembre la diòcesi de Terrassa va celebrar la II Jornada Mundial dels Pobres i el cinquè aniversari de la creació de Càritas Diocesana. L'acte central va tenir lloc en el Recinte Firal de Sabadell. A les 13h Mons. Josep Àngel Saiz Meneses va presidir la celebració de l'Eucaristia i a les 14h un dinar amb més de 900 persones de la gran família de Càritas, com li agrada dir al Sr. Bisbe, és a dir, usuaris, col·laboradors, voluntaris, professionals i un bon nombre de preveres i diaques. Participaren també el Sr. Gabriel Fernàndez, Regidor de l'Àrea Social de l'Ajuntament de Sabadell en representació del Sr. Alcalde, així com diversos alcaldes i regidors dels 53 municipis del territori diocesà. Va ser una celebració joisoa i ben viscuda que serví per donar gràcies a Déu per aquests cinc anys "sembrant llavors d'esperança" i per compartir la taula amb els més pobres i necessitats de la nostra societat.