La Directora general de Càritas diocesana es troba amb el clergat de l’Arxiprestat de Terrassa

El dilluns 10 d’octubre la Sra. Mònica Martínez, nova Directora General de Càritas Diocesana, es va reunir amb el clergat de l’Arxiprestat de Terrassa.

D’aquesta manera ha iniciat la ronda de visites a tots els arxiprestats de la diòcesi per tal de conèixer la realitat de cada lloc i, especialment, per escoltar els mossens i dialogar sobre l’acció caritativa i social a la diòcesi, les perspectives i projectes. Es remarcà especialment la coordinació del treball, l’atenció a les noves realitats de pobresa, el reforçament de la identitat catòlica de la institució i el treball amb els voluntaris, entre altres temes.

La trobada transcorregué en un clima de diàleg i veritable fraternitat.