La peregrinació diocesana de Terrassa visita Ciudad Rodrigo

El dimarts 25 de juliol a la tarda la peregrinació diocesana de joves ha arribat a Ciudad Rodrigo. Els joves han estat molt ben acollits pel Delegat de Joves i pel Rector del Seminari. Després de visitar la ciutat i del sopar, ha tingut lloc una vetlla de pregària a la Catedral presidida pel Bisbe Salvador. L'endemà dimecres 26 ha tingut lloc la Missa a la parròquia del Sagrari de la ciutat. El bisbe de Ciudad Rodrigo D. Raul Berzosa ha saludat tots els pelegrins i ha concelebrat amb Mons. Saiz Meneses. A l'homilia el Sr. Bisbe ha agrait l'acollida i ha reflexionat sobre la importància de ser la terra bona que és capaç d'acollir la Paraula. A mig matí han deixat Ciudad Rodrigo i es dirigeixen a Lisboa, on hi pernoctaran.