Missa d'enviament en l'inici de la peregrinació diocesana de joves de Terrassa

El dilluns 24 de juliol ha començat la quarta peregrinació diocesana de joves de Terrassa enguany a Fàtima. Sota la presidència del Sr. Bisbe i acompanyat pel seu Bisbe Auxiliar, participen 11 preveres, 1 diaca, 2 religioses i 200 joves de diferents parròquies de la diòcesi, entre d'altres de Terrassa, Matadepera, Sabadell, Sant Quirze del Vallès, Valldoreix, Cerdanyola del Vallès, Sant Cugat del Vallès, Parets del Vallès, La Llagosta, Cardedeu, L'Amella del Vallès i Montornés del Vallès. En aquest primer de trajecte han parat a Saragossa on el Sr. Bisbe ha presidit la Missa a la Basílica del Pilar. A l'homilia el prelat diocesà ha convidat els joves, de la mà de Maria, a tenir una actitud oberta envers Déu, envers un mateix i envers els altres. També els ha recordat la importància de cultivar l'amistat, la fraternitat, l'esforç i l'esperit de sacrifici. La següent parada del dia és Segòvia, on arriben a sopar i a dormir.