Mons. Saiz Meneses presideix la reunió amb pares i professors de l’escola Nostra Senyora de Montserrat

El dimarts dia 8 d’octubre en el Pavelló Municipal de Rubí, Mons. Saiz Meneses presidí la reunió d’inici de curs amb pares i professors de l’Escola Nostra Senyora de Montserrat.

Després de la presentació a càrrec del director del centre, el Sr. Luis Laliga, tingué lloc la presentació de la plataforma Clickedu, a càrrec de la Sra. Montserrat Grau. Aquesta plataforma ajudarà a intensificar el contacte i relació dels pares i mares amb el centre i els hi ajudarà a conéixer puntualment l’evolució dels fills en el centre escolar.

Mons. Saiz Meneses, per la seva part, després de presentar la nova titularitat de l’escola, que ha entrat a formar part de la Fundació d’Escoles Diocesanes i Parroquials de Terrassa, pronuncià la conferència " L’escola cristiana del segle XXI".

La reunió tingué dues convocatòries: una pels pares i mares d’infantil i primària fins a 4t curs, i una altra pels pares i mares a partir de 4t curs i fins a secundària.