Mons. Saiz Meneses visita el Centre Sara

El dilluns dia 21 de desembre, Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe diocesà, va visitar el Centre Sara de Càritas Diocesana a la ciutat de Sabadell, que acull un grup de persones malaltes de la sida i toxicomania. Aquest Centre, ubicat a la parròquia del Santíssim Salvador, acaba de complir 20 anys.

El Sr. Bisbe va estar acompanyat per Mn. Fidel Catalán, Vicari Episcopal del Vallés Occidental, el Sr. Salvador Obiols, Director General de Càritas, i Mn. Alfons Puig de Morales, Rector de la parròquia. Mons. Saiz Meneses va compartir el dinar amb els residents, interessant-se per llurs vides i desitjant-los a tots un Sant Nadal. Després va visitar les instal·lacions del Centre i conversà amb els responsables de Càritas que hi col.laboren.