Mons. Salvador Cristau Coll, Administrador diocesà de Terrassa, ha presidit l'Eucaristia d'obertura del Capítol General de Congregació Pureza de Maria.

Mons. Salvador Cristau Coll, Administrador diocesà de Terrassa, ha presidit l'Eucaristia d'obertura del Capítol  General de Congregació Pureza de Maria en la capella del Col·legi de Sant Cugat del Vallès el divendres 2 de juliol a les 19h.

El fil conductor que il·luminarà el Capítol XXVII serà Un altre estil de vida: «cuidar i cuidar-nos» (cf. Laudato Si’ 203-208). I el lema que guiarà la trobada: «El que vau fer a un d'aquests germans meus més petits, a mi m'ho vau fer» (Mt 25,40). Participen  germanes vingudes dels tres continents on és present la congregació: Àfrica (Camerun i RD Congo), Amèrica (Colòmbia, Nicaragua, Panamà i Veneçuela) i Europa (Espanya i Itàlia).

Imatges relacionades