Mons. Salvador Cristau presenta la Memòria de Càritas 2021 i alerta d’un augment de persones sense cobertura de necessitats bàsiques

Mons. Salvador Crista va presentar el dia 16 de juny, en motiu de la festivitat del Corpus, la memòria de Càritas Diocesana de l'any 2021.

Mons. Salvador va agraïr el compromís dels 1397 voluntaris i els va encoratjat a construir una Càritas a on tots cuidem els uns dels altres i per aconseguir-ho hem d'esdevenir esperança, caritat, llum i pau per a totes les persones.

A nivell general, la memòria destaca que creix fins al 95% el número de persones acompanyades per Càritas Diocesana de Terrassa per cobrir necessitats bàsiques com són l’habitatge, la manutenció o la roba, malgrat respecte el 2020, disminueix un 15% el número total de persones beneficiàries de la tasca de l’entitat.