Mons. Salvador Cristau, president de Càritas Diocesana de Terrassa, ha presidit la presentació en roda de premsa de l’informe EINSFOESSA Exclusió i desenvolupament social a Catalunya 2021 a Sant Cugat del Vallès.

El dimecres, 2 de febrer, a la Casa Abacial del Monestir de Sant Cugat ha tingut lloc la presentació en roda de premsa de l’informe EINSFOESSA Exclusió i desenvolupament social a Catalunya 2021.

A l’inici de l’acte, Mons. Salvador Cristau, president de Càritas Diocesana de Terrassa i representant de la Conferència Episcopal Tarraconense ha estat l’encarregat de donar la benvinguda als assistents. Mons. Salvador Cristau ha recordat que ja veníem d’una greu crisi econòmica amb greus conseqüències socials per al conjunt de la població. “La pandèmia de la COVID-19 ha empitjorat aquesta situació i ho ha fet d’una manera desigual, perquè novament les persones en situació de major vulnerabilitat han estat les més perjudicades”.

Nota de premsa.