Nomenament d'un nou Ecònom diocesà al Bisbat de Terrassa

El Sr. Pere Alegrí Guitart ha estat nomenat nou Ecònom Diocesà i Delegat Episcopal d’Economia

El dimarts dia 1 de novembre Mons. Salvador Cristau Coll, bisbe de Terrassa, ha nomenat el Sr. Pere Alegrí Guitart nou Ecònom Diocesà i Delegat Episcopal d’Economia.

El Sr. Pere Alegrí va néixer a Barcelona l’any 1961. És Llicenciat en Econòmiques, especialitat en economia d’empreses, Auditor de Comptes i ha fet un postgrau en direcció i gestió de fundacions i associacions d’entitats no lucratives i un altre en competències directives.

Ha treballat a l’Arquebisbat de Barcelona com a Cap de Comptabilitat, Interventor, i Responsable de la part econòmica de Fundacions i Associacions, entre els anys 1995 i 2020. És el Patró Tresorer de la Fundació del Temple de la Sagrada Família de Barcelona des de l’any 2000.

L’any 2020 s’incorporà al Bisbat de Terrassa com a Cap de Comptabilitat. És també Gerent de la Fundació Escola i Vida des de l’any 2021.

El Sr. Bisbe agraeix, a la vegada, la dedicació amb gran professionalitat del Sr. Francisco Ortiz García com a Ecònom Diocesà i Delegat Episcopal d’Economia des de l’any 2014 fins a l’actualitat. Ha compaginat aquesta dedicació amb la de Director de l’Escola Diocesana Mare de Déu de la Salut des de l’any 2008.