Ordenació de dos diaques a la Catedral de Terrassa

El diumenge dia 14 de maig a les 18h a la Catedral de Terrassa Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe diocesà, va ordenar dos diaques al servei de la diòcesi. Es tracta dels seminaristes Víctor Galindo, nascut a Barcelona i professor des de fa anys de l’Escola Parroquial Nostra Senyora de Montserrat a Rubí, i Carlos Valenciano, nascut a Sabadell i que col·labora pastoralment a les parròquies del Sant Esperit i Sant Valentí de Terrassa. Va concelebrar Mons. Salvador Cristau Coll, Bisbe auxiliar i Rector del Seminari i un nombrós grup de preveres, assistits pels diaques i seminaristes de la diòcesi. En la seva homilia el Sr. Bisbe reflexionà sobre les lectures de la Litúrgia de la Paraula d’aquell diumenge cinquè de Pasqua, centrant-se especialment en la institució del diaconat tal i com ho relata el Llibre dels Fets dels Apòstols. Remarcà quines són les virtuts evangèliques que acompanyen els diaques segons la pregària d’ordenació: l’amor sincer, el zel dels pobres i els malalts, l’autoritat humil, la puresa de vida i el comportament segons l’Esperit. Finalment els convidà a trobar en la Mare de Déu la inspiració i l’exemple a seguir, tot recordant el centenari de les aparicions a Fàtima.