Presentació de la tercera edició del llibre “Los Cursillos de Cristiandad. Génesis y Teología” de Mons. Josep Àngel Saiz Meneses

El dimecres 21 de novembre va tenir lloc en el Col.legi La Salle Maravillas de Madrid la presentació de la tercera edició de l’obra de Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe de Terrassa i Consiliari Nacional del Moviment Cursets de Cristiandad, titulada “Los Cursillos de Cristiandad. Génesis y Teología”. L’edició ha estat feta per la BAC en aquesta ocasió. La Missa i l’acte de presentació va ser presidit per l’Emm. i Rvdm. Sr. D. Carlos Cardenal Osoro, Arquebisbe de Madrid. Intervingueren, a més de l’autor de l’obra, el Rdv. José Pulido, Director de la BAC i el president del Moviment Cursets de Cristiandat de Madrid. D. Juan A. Montoya, i el consiliari diocesà, el Rvd. Pedro Pérez. Varen participar més de 300 persones. L’obra és la tesi de llicenciatura de l’autor, en la que repassa, com el títol indica, els orígens d’aquest moviment de nova evangelització i primer anunci de la fe, sorgit a Mallorca en els anys 40 del segle XX i avui present als cinc continents. Del grup d’iniciadors van tenir un paper destacat el laic Eduardo Bonín Aguiló, el prevere Sebastián Gayá Riera i el bisbe diocesà D. Juan Hervás Benet. L’obra presenta a la vegada els fonaments doctrinals i la descripció teològica del curset.