S'inicia el pelegrinatge diocesà de joves de Terrassa

El diumenge 2 d'agost ha començat el II Pelegrinatge diocesà de joves, enguany a Ávila. Presidits pel Sr. Bisbe i acompanyats pel seu Bisbe auxiliar i un bon nombre de preveres i religioses, 200 joves de la diòcesi de Terrassa han iniciat el seu pelegrinatge en aquest Any Jubilar Teresià.

La primera fita del camí ha estat el Monestir de San Pedro Regalado, a La Aguilera (Burgos), on viuen 200 germanes de l'Institut Iesu Communio. Allà el Sr. Bisbe ha rebut, com a regal pel seu aniversari, una rèplica del bastó que portava Sta. Teresa en el seu temps. Després ha tingut lloc una bona estona per escoltar el testimoni d'algunes germanes fruit de les preguntes que feien els joves. A les 18,15h el Sr. Bisbe ha presidit la celebració dominical de l'Eucaristia amb tots els joves i tota la comunitat de Iesu Communio. En la seva homilía el Sr. Bisbe ha recordat que comencen uns dies de molta gràcia de Déu en els quals s'ha de propiciar un encontre personal amb Jesús. Ha recordat que no s'ha de tenir por a respondre generosament a allò que ens demana. Fer la seva voluntat és el que dóna la veritable felicitat.

En acabar la Missa els joves han pogut saludar les germanes i després han partit en autocar fins el lloc on han pernoctat, Peñaranda de Bracamonte.