Trobada dels religiosos de la diòcesi de Terrassa

El diumenge 28 de gener ha tingut lloc en el Centre Borja de Sant Cugat del Vallès la trobada anual dels religiosos de la diòcesi de Terrassa amb motiu de la Jornada de la Vida Consagrada.

La trobada s'ha iniciat a les 17h amb la presentació a càrrec de la Gna. Candelària Pérez RP, Delegada Episcopal per a la Vida Consagrada, i seguidament la conferència del P. Gaspar Borda O. Carm. sobre l'aplicació de l'exhortació postsinodal "Amoris laetitae" a la vida consagrada. En la seva intervenció ha remarcat els elements de la vida matrimonial que són aplicables a la vida consagrada. Entre altres ha recordat que amb dues vocacions són testimoni de l'amor de Déu, i ha insistit en diverses actituts com són la comunicació, el diàleg, la relació fraterna, la quotidianitat, o la importància d'estimar primer abans que ser estimat. En el diàleg posterior s'ha tractat sobre la relació amb la pastoral vocacional i la inserció en la vida de l'Església.

Seguidament Mons. Salvador Cristau, Bisbe auxiliar, juntament amb la Delegada Episcopal, ha presentat la nova Guia de la Vida Consagrada de la diòcesi de Terrassa, i després d'un refrigeri compartit, ha presidit la pregària de Vespres. En les seves paraules ha glossat el lema de la jornada de la vida consagrada d'enguany presentant la vida consagrada com la trobada amb l'amor de Déu, i ha agrait la presència i col.laboració dels religiosos en la vida diocesana.

El divendres 2 de febrer Mons. Josep Àngel Saiz Meneses, Bisbe diocesà, presidirà la Missa a les 20h a la Catedral amb motiu de la Jornada de la Vida Consagrada en la Festa de la Presentació del Senyor.